dinsdag 4 april 2017

Mijn vijf favoriete tips... tegen verveling!

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik met jullie mijn 5 tips tegen de verveling delen! Ik hou zelf niet heel erg van vervelen, en ik neem aan jullie ook niet! Dus laat ik mijn tips met jullie delen!

1. Oude video's van mijn favoriete youtubers terug kijken.

Ik vind het altijd leuk om naar youtube filmpjes te kijken. Maar als ik me dan een keer verveel, vindt ik het leuk om van die youtubers fimpjes terug te kijken. Want je kijkt er misschien nu wel anders naar dan toen je die video voor het eerst zag. En misschien haal je er nu ook goede en leuke ideeën uit voor nu.

2. Netflix/Videoland films/serie's kijken.

Ik vind het ook erg leuk om films of serie's te kijken op Netflix. Natuurlijk kan dat ook op Videoland. Dit vind ik lekker rustgevend, en ontspan ik helemaal van!

3. Lees een boek.

Ook lees ik vaak een boek als ik me verveel. Naast het feit dat ik van lezen hou, is het ook goed voor mijn algemene ontwikkeling. En ik krijg ook vaak een soort van film in mijn hoofd te zien als ik een boek lees. En het leuke van lezen, en andere mensen lezen het zelfde boek, iedereen leest het weer op een andere manier waardoor je misschien ook wel een ander beeld van het boek krijgt als je het er met die gene over hebt.



4. Mijn kamer opruimen.

Ook wil ik nog wel eens mijn kamer gaan opruimen als ik me verveel. Ik ben best wel een sloder ;), en wanneer ik me er aan begin te irriteren is het al een teken dat er iets niet goed zit. En als ik me dan verveel, maak ik vaak een beginnetje of doe ik een dag goed opruimen.

5. Huiswerk

Dit is misschien niet het leukste om te doen als je je verveelt, maar het moet ook af natuurlijk. Dus dat doe ik dan maar ook als ik me verveel.

Wat doen jullie als jullie je vervelen? Laat het dan vooral weten in de reactie's. Want dan leren we er allemaal nog wat van!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97