maandag 3 april 2017

Mijn week 13

Hoi allemaal!

Vandaag laat ik jullie weer zien wat ik de afgelopen week heb gedaan. Naast dat de zon veel scheen buiten, moesten er ook veel andere dingen gedaan worden! Dus ik zal jullie snel laten zien wat ik de afgelopen week heb gedaan!


Maandag scheen de zon weer lekker. Toen ik klaar was met stage mocht ik weer lekker buiten folders lopen in de heerlijke zon! Ik kon zelfs zonder jas folders lopen!


Naast dat ik naar stage moest dinsdag heb ik een aantal stage opdrachten voorbereid. Dit is natuurlijk ook hard nodig voor mijn opleiding. Dus dat heb ik ook weer gedaan.


Woensdag had ik weer rijles. Ook deze keer heb ik weer veel geleerd!


Donderdag had ik weer gewoon school, en heb ik weer veel dingen geleerd.


Ook was het deze week gewoon tijd om folders in te vouwen. Dat heb ik vrijdag gedaan. Zodat ik zaterdag weer folders weg kon lopen.


Zaterdag heb ik lekker uitgeslapen, want daar was ik wel aan toe! Ik was moe van de week, dus heb ik lekker uit geslapen.


Zondag heb ik lekker met de trein gereisd. Want we konden op vertoon van het Boekenweekgeschenk gratis treinreizen. Dat vond ik er leuk om te doen.

En dit was alweer mijn week. Hebben jullie ook zo van de week genoten? Ik wel!

Wat is het leukste wat jullie de afgelopen week is overkomen?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.