zondag 23 april 2017

Mijn week 15

Hoi allemaal!

Vandaag laat ik jullie weer zien wat ik deze week gedaan heb! Het is weer tijd voor 'Mijn week' 15, geniet er van!



Maandag was ik vrij, en hebben we weer lekker gewandeld.


Dinsdag was het weer tijd om naar stage te gaan. Natuurlijk ging ik lekker op de fiets.


Woensdag heb ik eindelijk een nieuwe planning gemaakt voor deze week. Ik had alleen nog maar de oude, die ik jullie vorige week heb laten zien. Die je op de foto ziet.


Donderdag heb ik weer lekker een artikel voor jullie gemaakt. Het was dus weer even ontspannen!


Vrijdag heb ik weer zitten werken, niet zo veel maar ik heb wel iets gedaan.


Gister was het weer tijd voor de scouting. Dus daar ben ik ook weer naar toe geweest.


Vandaag heb ik kaktussen overgepoot voor op mijn kamer.

Hoe was jullie week?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97