dinsdag 18 april 2017

Reisverslagen schrijven

Hoi allemaal!

Naast school ben ik allemaal reisverslagen aan het schrijven. Van het weekendje weg wat ik vorige week met mijn ouders en broertje heb gedaan, en van wandelingen die we recent hebben gedaan, en ik nog veel details van weet. Ik vind dit leuk en rustgevend om te doen. Ik vind het leuk om later al die reizen nog een soort van her te beleven met al die verhalen die ik nu schrijf. Ook ben ik bezig om allemaal routes aan het verzamelen om deze routes nog een keer te gaan lopen of te fietsen, zelfs misschien wel een keer weer een dagje met de trein.


Ook is reizen voor mij een stukje ontspanning. Dus dat is ook altijd wel lekker naar buiten te gaan.

Wat doen jullie graag voor jullie ontspanning?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97