zaterdag 1 april 2017

Waar ik blij van werd in maart

Hoi allemaal!

Vandaag vertel ik jullie waar ik blij van werd in maart! Laten we snel beginnen, want dat was veel!


In maart kon ik weer veel mooie foto's maken! Naast dat ik dit leuk vindt, komen er vaak ook weer pracht plaatjes uit!


Ook begon de zon weer lekker te schijnen! Daar was ik heel erg blij mee, want dan kan ik weer lekker in mijn zomer jas mijn folders lopen.


Ook is de lente weer begonnen. Dus hopelijk gaat dat beteken dat de zon meer gaat schijnen. Ook helaas betekend dat de pollen ook weer opkomen en ik weer last van mijn hooikoorts ga krijgen. Willen jullie daar tips voor?

Dit was waar ik blij van werd in maart!

Wat vonden jullie het leukste in de maand maart?


Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97.