donderdag 20 april 2017

Wat doe ik het liefst op een vrije dag?

Hoi allemaal!

De (mei)vakantie staat weer voor de deur. Dus we hebben weer lekker wat vrije dagen voor de boeg. Maar, wat doe ik het liefst op een vrije dag? Dat ga ik jullie vertellen! Dus laten we snel beginnen met dit artikel!

'S morgens als ik wakker ben kijk ik het liefste een (of meerdere) YouTube video's. Dit doe ik het liefst in bed of wanneer ik zit te ontbijten. Ik vind het een fijn begin van de dag.  Dan om 10:00 uur wil ik het liefste koffietijd kijken. Zodra koffietijd klaar is om 11:00 uur dan wil ik het lekker gaan lezen of Netflix kijken. Dan na de lunch ga ik weer lekker veder met lezen of Netflix kijken. En zo kan ik eigenlijk wel de hele dag door doen!


Wat doen jullie het liefst op een vrije dag?


Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97