donderdag 18 mei 2017

Fotoboek vol kaarten! | DIY

Hoi allemaal!

Zondag had ik beloofd dat ik een DIY zou plaatsen van een fotoboek, waar ik mijn verzamelde kaartjes ga in bewaren. Ik ben lekker aan het knutselen geweest en ben tot nu toe heel erg trots op het resultaat wat er uit is gekomen. Voor mijn gevoel ben ik nooit klaar met knutselen in zo’n boek, omdat je het zo graag zo mooi mogelijk wil maken! Dus laten we maar snel beginnen met de blog!

Ik had een saai fotoboek gekocht waar je al je foto’s kan inplakken. De voorkant zag er zo uit:




Ik heb allemaal folders bewaard de afgelopen weken waar ik van ik dacht dat ik er wel iets mee kon. Nou ik heb de meest ook gebruik, ik had eigenlijk alle folders dubbel bewaart voor de zekerheid. Ik heb allemaal letters uit geknipt en deze op de voorkant neer gelegd. Zo weet je tenminste zeker waar je ze wilt hebben!





Ook hier ben ik mee aan de slag gegaan:




Dan plak ik ze op met lijm en ga ik snel veder met de binnenkant! Ik heb voor jullie hier een van de bladzijdes waar ik begin met nieuwe kaartjes. Omdat ik al helemaal tevreden ben met hoe de pagina er uitziet deel ik deze met jullie. Dus vandaar dat het ergens midden in het boek zit!





Dit heb ik heel simpel met washi tape en viltstiften gedaan. Dat is lekker makkelijk voor en snel klaar als je weet wat je wilt. Daar achter kan ik nu beginnen met het plakken van de kaarten. Ik heb altijd veel zin om de kaarten in ge plakken. Van deze kaarten heb ik nog niet zo heel veel (wel geteld 2 šŸ˜‰), dus ik wacht nog even wat langer met inplakken van de kaarten.

Hebben jullie kaarten die jullie sparen en inplakken, of doen jullie het alleen met foto’s?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97