zondag 7 mei 2017

Mijn week 17

Hoi allemaal!

Vandaag is het weer tijd voor ‘Mijn week’! Ik heb veel gedaan de afgelopen week, en veel nieuwe foto’s gemaakt! Ik hoop dat jullie net zo’n leuke week hebben gehad als dat ik had. Hij was minder druk, maar nog wel even gaotisch als vorige week waardoor ik blij ben dat ik alle artikelen nog op dezelfde dag gelukkig heb kunnen schrijven! Daar ben ik wel heel erg blij mee. Gelukkig heb ik vandaag ook weer genoeg tijd om een artikel te schrijven. En hoef ik zo meteen niet meer te werken. Ik wens jullie veel lees en kijk plezier met dit artikel!



Maandag was het weer tijd om te werken. Ik heb weer veel huizen bezocht om mijn folders te bezorgen die ik had ingevouwen.



Dinsdag zijn we naar Harry Potter The Exhibition geweest. Dit was erg leuk en bijzonder om te zien! Er zijn namelijk allemaal echte spullen van de films te zien. Zoals de auto, kleding stukken, toverstaven, bedden, stoelen, kaarsjes, decor stukken en ga zo maar door. Dit was erg leuk om te zien. Na de expositie was er ook nog een klein stukje waar je allemaal na maak spullen kan kopen. Wij vonden dit wel erg duur, dus hebben we niks gekocht. Alleen de foto die in het begin van ons gemaakt was (die was al 15 euro!!)



Woensdag hebben we een dagje rustig aan gedaan, en heb ik huiswerk zitten maken. Kortom, niet echt een boeiende dag.



Donderdag ben ik met mijn ouders en broertje naar Den Haag geweest. Hier hebben we de Nederlandse Politiek gezien, het werkpaleis van onze koning, de koning zijn paardenstallen, mijn moeders oude huisje, het centrum en hebben we nog even een drankje gedaan bij Fidder and Firkin. Wat ook weer erg gezellig was. Ook hebben we de doden herdacht van oorlog en geweld, waar jullie donderdag een blog artikel over hebben kunnen lezen.



Vrijdag zijn we naar een vriendin van mij op de camping geweest en hebben we lekker gebarbecued, dat was erg gezellig! Ook heb ik nog moeten werken voor dat we weggingen. De folders waren laat, dus ik heb niet zo veel kunnen helaas.



Zaterdag was het weer tijd voor de scouting en hebben we allemaal proefjes met de kinderen gedaan. Het was weer gezellig!



En vandaag was het weer een lekker rustig dagje en heb ik folders ingevouwen. Wat allemaal lekker op tijd klaar was, dus ik nu gewoon lekker een artikel voor jullie heb kunnen schrijven! Dat vindt ik altijd erg fijn om te doen!

Hoe was jullie week deze week? Hebben jullie veel gedaan, of moesten jullie gewoon weer naar school? 

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97