zondag 21 mei 2017

Mijn Week 19

Hoi allemaal!

Het is zondag, dus dat betekent dat het weer tijd is voor ‘Mijn week’! Ik laat jullie ook vandaag weer zien wat ik deze week heb gedaan. Naast dat het lekker weer was de afgelopen week was het ook gewoon tijd voor de normale dingen die ik eigenlijk altijd doe in een week. Dus ik mocht niet klagen, en moest gewoon door gaan, wat soms best wel tegen viel. Maar je kan natuurlijk niet alles hebben in het leven! Laten we snel beginnen, want ik heb veel gedaan de afgelopen week!



Maandag heb ik weer rijles gehad, erg gezellig en weer veel gedaan. Ik heb geleerd hoe ik het beste bij een kruispunt kan handelen.



Dinsdag en woensdag heb ik ’s middags lekker buiten gezeten, want het was erg lekker weer! Na een warme dag stage is het wel lekker om even lekker rustig te gaan zitten en dan allemaal YouTube filmpjes te kijken. Kortom een lekker rustige middagjes.




Donderdag was het weer gewoon tijd voor school. We begonnen de dag met Engelse les. Een fijne start van de dag. Deze les is niet al te lastig zo in de vroege morgen, maar we leren wel veel. Dus dat vindt ik wel lekker!




Vrijdag was het weer tijd om naar de bibliotheek te gaan. Hier zijn we dan ook geweest om nieuwe boeken uit te zoeken voor de komende drie weken die we willen gaan lezen.



Zaterdag hebben mijn opa en oma hun 50-jarige huwelijk gevierd, en hebben we lekker gegeten met de familie en hun vrienden. Dit was erg gezellig, en het eten was erg lekker. Natuurlijk kon ik het niet laten om voor jullie een foto te maken ­čśë!




En vandaag heb ik de hele dag folders in gevouwen. Het is een prima dag invulling als je een dagje wat rustiger aan wilt gaan doen omdat je erg moe bent. Dus dat heb ik vandaag lekker gedaan.


Hoe was jullie week? Hebben jullie ook zo van de zon genoten?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97