zondag 28 mei 2017

Mijn week 20

Hoi allemaal!

Vandaag is het weer tijd voor ‘Mijn week’! Het is weer een drukke maar mooie week geweest. Ik heb van alles gedaan, dus we hebben vandaag weer veel te bespreken! Zullen we dan snel beginnen?




Maandag was het weer tijd om folders te lopen. Het was best wel warm weer, waar ik best wel last van had. Zelfs zo erg dat ik van mijn moeder even pauze moest nemen. Dus ik heb niet alles kunnen doen.




Dinsdag heb ik ook weer lekker genoten van de zon. Hier moest ik natuurlijk ook nog mee uitkijken, want ik ben op het moment erg gevoelig voor de zon helaas. Daarom heb ik nog zo veel mogelijk in de schaduw gezeten wanneer dit kon.



Woensdag heb ik gewoon lekker rustig aan gedaan, en lekker in de zon gezeten. Dit was erg rustgevend!




Donderdag was het Hemelvaartsdag, en hebben we lekker gewandeld in Ede. Lekker in de bossen. Omdat het nog steeds zo warm was hebben we bewust de bossen opgezocht, want daar is het vaak wat koeler en loop je lekker tussen de bomen waardoor ik ook kon genieten van de wandeling en de omgeving. Het was een lekker dagje om te wandelen. We hebben een klein stukje in de zon gelopen, maar niet veel gelukkig!




Vrijdag was het voor mij nog een dagje school. Ik mocht lekker eerder naar huis omdat ik klaar was met een aantal vakken. Dat was erg lekker!



Zaterdag heb ik veel folders ingevouwen, waardoor ik nu bijna klaar ben. Ik moet nog een klein beetje invouwen. Dus ik heb weer hard gewerkt gister.




Vandaag hebben we ook weer lekker gewandeld in het bos bij Ede. Nu hebben we een ander stukje bos gezien. Maar weer lekker veel in de schaduw, waardoor ik weer volop van de omgeving heb kunnen genieten! Dat vind ik altijd erg fijn, genieten van de omgeving zonder je ergens druk over hoeft te maken.


Hoe was jullie week? Hebben jullie ook nog gewandeld?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97