dinsdag 23 mei 2017

Win een weekend naar Ibiza met een vriend(in)!

Hoi allemaal!

Als je mij volgt op Instagram heb je de foto waarschijnlijk al een keer gezien. Maar toch wil ik het nog even met jullie delen!

Je kan een weekendje weg met 1 vriend of vriendin winnen naar Ibiza! Hoe cool is dat, als je dat zou winnen? Gewoon een weekendje in Ibiza, je kan doen wat je wilt. Dus je kan het hele weekend gaan shoppen, het hele weekend lekker op het strand liggen, naar een of meerdere musea of een combinatie van alle drie, waar jij maar zin in hebt. Het maakt ons veder helemaal niet uit wat je doet. Alles wordt voor je geregeld, jij hoeft je veder nergens zorgen over te maken dus.

Het enige wat jij moet doen om kans te kunnen maken voor het weekendje weg is *trom geroffel*… De onderstaande foto te delen op je Instagram account! Ook moet je dan My Jewellery en Ticket Spy volgen op Instagram en hun er in taggen! Dan mail je een printscreen van je foto naar My Jewellery en dan maar duimen dat jij de reis wint! Natuurlijk is het ook heel leuk om te vermelden wie je zou meenemen met dit weekendje weg en waarom je dit weekendje zo graag wilt winnen!




De winnaar wordt begin juli bekent gemaakt, hoe dat weet ik eigenlijk ook niet, maar ik ben in ieder geval ook in de race om deze fantastische reis te kunnen maken. Als ik hem win zal ik hier een artikel op mijn blog over plaatsen. Het lijkt mij in ieder geval leuk om te winnen. Hier is de link naar wat ik van de post gemaakt heb op mijn Instagram. Ik wens jullie allemaal heel veel succes als je mee doet! Want niet geschoten is altijd mis natuurlijk! Laat in de reacties ook even weten wat jou Instagram account is en of je de foto hebt gedeeld, misschien dat ik jou foto dan ook wel een like geef.

Zijn jullie wel eens op Ibiza geweest? Ik ben er nog nooit geweest!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97