donderdag 29 juni 2017

20 Feitjes over mij

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik jullie 20 feitjes over mij zelf vertellen. Het zullen dingen die jullie misschien al wel weten. Maar misschien zijn er wel dingen die je nog niet wist over mij. Laten we snel beginnen!

Ik…
 … ben 20 jaar
… doe de opleiding Helpende Zorg en Welzijn, het eerste schooljaar zit er alweer bijna op!
… heb op speciaal basis en middelbaar onderwijs gevolgd
… heb astma
… best wel chaotisch ben
... hou heel erg van drop (zit nu ook lekker dropjes te eten :P)
… hou heel erg van plannen
… hou van schrijven
… geef leiding bij de scouting
… een theeleut ben
… ook sinds een jaar ook koffie drink (Het heeft dus 19 jaar geduurd voor dat ik koffie ging drinken)… later in de kinder opvang wil gaan werken
… hou heel erg van foto’s maken
… kom tot rust tijdens een wandeling in het bos of op het strand
... hou ook van knutselen
… heel erg van lezen hou in gewoon een boek
… vaak op mijn bed mijn blog artikelen schrijf (nu eens toevallig niet haha!)
… tot nu toe nog maar 1 keer gevlogen heb, in een sport vliegtuigje boven Nederland met de Stichting Hoogvliegers. Ik heb dus nog nooit in een Boeing heb gezeten.
… graag een keer een lange vliegreis wil maken, naar Amerika bijvoorbeeld?
… hou van kaartjes sparen


Zo, dit zijn de 20 feitjes over mij. Heb je er iets uit gehaald wat je nog niet van mij wist? Zo ja, wat dan? En wat vind je het gekste uit deze lijst? Waar verbaasde je het meest over? En wat is het leukste uit deze lijst wat je van mij geleerd hebt? Er zijn zoveel dingen om nog eigenlijk iets over te vertellen valt. Maar dat komt wel een andere keer! 

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97