dinsdag 20 juni 2017

Bloemetjes en plantjes

Hoi allemaal!

Wat een weertje he? Niet dat ik het erg vind. Juist lekker die zon! Ik ben eigenlijk altijd blij met de zon. Of het nu een waterig zonnetje is of zoals nu dat het een warme temperatuur is zoals het nu is. Nu ga je lekker rustig buiten zitten en van de zon genieten, en als het een waterig zonnetje is ga je lekker wandelen buiten. Kortom altijd genieten van de zon.

Ook vind ik het altijd fijn om foto’s te maken. Dat is ook altijd leuk met dit weer, want je ziet altijd plekje die al een keer in de herfst/winter/lente ziet, maar er nu zoo met de zomerse dagen er toch weer net wat anders uitziet. Of je ziet juist plaatjes die je in de andere seizoenen helemaal niet hebt. Dan heb ik het vooral over de planten en bloemen die je nu overal uit de grond ziet schieten! Ik word er helemaal blij van de bloemen die je nu ziet. Ik heb vandaag onderweg deze mooie planten/bloemen gezien. Van deze word ik onder andere altijd heel blij van!






Als ik dit zie stop ik altijd even onderweg en maak ik er snel een foto van! Dan ga ik gauw weer door waar ik naar op weg was. Anders kom ik nooit waar ik dan naar toe moet.


Genieten jullie ook zo van het weer? Of hebben jullie het ook zo druk? 

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97