donderdag 1 juni 2017

Mascha's Planner

Mascha's Planner
Hoi allemaal!

Vandaag laat ik jullie mijn nieuwe plan boekje zien! Ik heb deze vorige week gekocht via bol.com. Het boekje is van Mascha. Mascha is (vindt ik šŸ˜‰) een van de leukste youtubester op het gebied van dagelijks vloggen en beauty video’s maken. Ze doet dit altijd erg leuk en gezellig. Maar, het is zeker geen beauty planner! Omdat zij net zo van plannen houdt als dat ik doe. Misschien gaat Mascha nog wel veder dan dat ik doe, ik het namelijk alleen wanneer ik de verschillende deadline’s moet halen zoals nu. Maar Mascha doet het altijd voor haar week. Waar ik haar nog niet eens ongelijk in kan geven. Zo weet je tenminste waar je aan toe bent voor die week, zo zie je overzichtelijk wat je nog allemaal moet doen voor 1 week. Kortom, het word overzichtelijker en je ziet meer wat je moet doen! Tenminste, voor mij in ieder geval wel!

Ik zal jullie nu de planner laten zien!




Dit is de voorkant. De voorkant is zalmroze met gouden stipjes wat ik er onder andere zo leuk aan vind! Hij is niet al te standaard, waardoor je al makkelijker herkent dat hij van jou is, als tenminste niemand anders hem heeft!



Aan de voorkant zit een special hoesje waar allemaal goedie’s bij in zitten. Het zijn, stikkers, kaartjes, een notitie boekje en 3 etikketten zodat je eventueel je naam er op kan zetten. Voorin staat ook contact, dat wanneer jij hem kwijt bent iemand met jou contact op kan nemen als hij of zij hem gevonden heeft.




Als je dan een bladzijde omslaat heb je daar maanden staan, daar kan je allemaal dingen invullen, zoals verjaardagen bijvoorbeeld, dat soort kleine dingetjes. Er staan 12 maanden in!




Als je dan alle 12 maanden hebt gehad zie je allemaal weken. Om precies te zijn, dan staat jou 60 weken te zien. In de video die Mascha gemaakt heeft zie je dat het bewust is gedaan! Zodat als je bijvoorbeeld een foutje hebt gemaakt dat je de bladzijde er makkelijk kan uitscheuren, en je makkelijk veder kan met je planning!

Dan vind je daarachter ook nog wat stikkers om je planner wat vrolijker te kunnen maken! Je kan er dus mee doen wat je wilt! Hier onder staan de foto’s van de stikkers! Ik heb er meer gemaakt, zodat jullie goed zien wat voor stikkers het zijn!









Hebben jullie deze planner ook? Zo ja, wat vinden jullie er van? Of ga je hem nog bestellen? Dat kan natuurlijk net zo goed!


Hier is de link naar de video: Mascha Planner Let op voor de buitenlandse mensen: De video is volledig Nederlands! Dus hou daar rekening mee!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97