zondag 11 juni 2017

Mijn week 21

Hoi allemaal!

Vandaag is het weer zondag, wat betekend dat ik jullie weer mijn week laat zien! Ik heb eigenlijk een aardig normale week gehad, maar toch wel een bijzonder weekend! Toch laat ik jullie gewoon alle dagen van de week zien, zoals ik altijd doe. Dat vind ik altijd heel leuk om te doen. En ook heb ik dan weer 7 leuke foto’s! Laten we snel beginnen, want ik heb zin om jullie te laten zien wat ik gedaan heb deze week!



Ondanks dat het maandag 2de pinksterdag was heb ik gewoon folders gelopen. Mijn broertje had zin om een pyjama dag te houden, dus dat betekende voor mij dat ik de gelegenheid had om folders te lopen. Het was gelukkig geen straf om te doen, want het was goed weer.



Dinsdag waaide het hard door Nederland. Ik moest natuurlijk gewoon naar stage, dus ik ging gewoon weer fietsen ondanks de harde wind.



Woensdag was er nog zo’n grijze dag met veel wind. Dus heb ik s’middags lekker binnen gezeten en lekkere rustige middag gehad. Ook wel eens lekker!



Donderdag was het een gewone school dag. Ik heb weer veel geleerd en veel dingen gedaan op school. Gelukkig maar, want anders heb je het gevoel dat je niks doet op school!



Vrijdag heb ik weer hard gewerkt. Ik heb weer veel folders ingevouwen, want dat was hard nodig. Maar ik leg je zo uit waarom.



Zaterdag had ik bever doe dag, en ben de hele dag weg geweest. Daarom moest ik vrijdag zoveel folders invouwen!



En vandaag heb ik een lekker rustig dagje gehad. Vanavond heb ik lekker pizza gegeten thuis. Daar heb ik heerlijk van genoten!



Voor mij was het een geslaagde week! Ik heb ook elke avond uit Harry Potter gelezen. Dus dat was ook weer extra genieten! Het begint nu ook weer lekker af te koelen, dus ik ga zo lekker douchen en daarna ook weer lekker door in Harry Potter.

Hoe was jullie week hebben jullie ook genoten deze week?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97