zondag 25 juni 2017

Mijn week 23

Hoi allemaal!

Vandaag laat ik jullie weer mijn week zien! Het weekend is bij mij heel anders gelopen dat het normaal loopt. Dat is ook wel eens leuk om te lezen denk ik zo. En voor de rest was het voor mij een best normale week met wat gekke dingetjes tussen door. Dus laten we snel beginnen met deze week!




Maandag heb ik natuurlijk weer folders gelopen. Het was alleen zo warm, dat ik niet heel erg veel heb gedaan. Dus ik heb maandag een deel gedaan. En dinsdag alles afgemaakt.




Dinsdag kwam ik tijdens het folders lopen hele mooie bloemen tegen. Hier heb ik dinsdag ook over geschreven. Dus als je benieuwd bent, lees dan even mijn blog van dinsdag!




Woensdag kwam ik dit plaatje van de zon tegen. Ik kon er hard om lachen toen ik het plaatje zag, omdat wij hier in Nederland altijd zo zitten te zeuren over het weer!




Donderdag heeft het geregend hier bij mij in het dorp. Niet dat het heel erg tekeer ging ofzo. Maar er kwamen toch wel wat klappen uit de lucht.



Vrijdag heb ik mij een beetje staan vervelen. Ik stond te wachten tot mijn broertje en ouders zo ver waren dat we konden gaan, toen heb ik lekker even met snapchat filters wat staan klooien.




Zaterdag heb ik de hele dag zitten invouwen, en was in een keer klaar. Dat was erg leuk! Daar door was ik vandaag klaar en kon ik wat gezelligs doen met mijn ouders en broertje samen.




En vandaag heb ik lekker gewandeld met mijn ouders en broertje. We hebben bij mij in de buurt gewandeld. Het Veldzichtpad hebben we gelopen bij Bodegraven en Zwammerdam. Het was weer een lekker rondje, en ook heb ik weer lekker wat foto’s gemaakt!


Hoe was jullie week? Was het begin van de week ook nog zo warm bij jullie?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97