dinsdag 6 juni 2017

Waar werd ik blij van in de maand mei?

Hoi allemaal!

Nu juni alweer bijna 1 week bezig is, heb ik vandaag voor jullie waar ik blij van werd in de maand mei. Er zijn een hoop dingen gebeurd waar ik blij van werd in de maand mei! Dus laten we zo snel mogelijk beginnen!



In de vakantie zijn we naar de Harry Potter Exhibidition geweest. Dit was erg mooi een leuk om te zien. Omdat er echte stukken van de film ze zien waren was het juist zo leuk om te zien omdat alles echt was wat er is te zien.



In mei heb ik lekker gewandeld met mijn ouders en broertje in Ede. Het was daar lekker om te wandelen op de warme dagen die we gehad hebben. Want in de achtertuin is het dan te warm om te zitten, onze achtertuin zit namelijk precies op het zuiden, dus hebben we zo ongeveer de hele dag de zon in de tuin, waardoor we lekker in het bos zijn gaan wandelen.




Ook heb ik lekker gelezen in de boeken van Harry Potter. Het zijn spannende boeken die mij maar aan blijven grijpen. Ook zorgen ze bij mij voor de nodige ontspanning voor het slapen gaan. Daar heb ik dus ook lekker van genoten in mei, niet dat ik al klaar ben met de boekenreeks van Harry Potter, maar ik gister begonnen in deel 3. Ik heb dus in ruim 1 maand 2 boeken van Harry Potter gelezen.




In mei hebben we weer lekker buiten kunnen zitten! Er zijn veel mooie dagen geweest, waardoor ik na school en stage lekker buiten heb kunnen zitten, en eindelijk ook weer in korte broeken kon lopen!


Dit is waar ik allemaal blij van werd in de maand mei! Allemaal positieve dingen gedaan en meegemaakt. Ik hoop dat jullie net zo’n leuke maand hebben gehad als dat ik had! 

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97