woensdag 12 juli 2017

Een herfstachtige dag

Hoi allemaal!

Vandaag was het weer zo’n dag. Dat je met je verstand weet dat het eigenlijk zomer is, maar je naar buiten kijkt en denkt dat het herfst is. Het waait aan de harde kant, het regent, dan krijg ik altijd de neiging om lekker op bed te zitten in mijn pyjama of in mijn lui kleren en dan lekker te lezen (ben op het moment lekker in Harry Potter bezig!) of Gossip Girl te gaan kijken. Hoewel ik nu 1 jaar Netflix heb, en al een jaar geleden was begonnen aal Gossip Girl, kijk ik toch nog het meeste in school vakanties. Omdat ik vaak na school andere dingen te doen heb en ’s avonds voor het slapen gaan lees ik toch liever. Dan ontspan ik meer dan dat ik nog een aflevering kijk. Dus ik nu weer lekker veel naar Gossip Girl! Want daar heb ik nu alle tijd voor!




Gossip Girl gaat over een aantal bevoorrechte tieners in Manhattens Upper East Side die nog al een verwend leven lijden. Ze denken ze alles zo maar kunnen krijgen, en dat lukt ze vaak ook nog. Maar vaak staat een ding in de weg, en dat zijn hun liefdes. Dat krijgen ze dus niet zo maar, en dat is voor een aantal nog als lastig. Ook gebeuren er vaak dingen die eigenlijk helemaal niet in de echte wereld kunnen. Maar ook is het vaak erg realistisch wat je toch ook weer in de echte wereld ziet gebeuren. Het is een echte feel good serie waar je voor gaat zitten en nergens aan hoeft te denken. Dat vind ik lekker rustgevend en ook erg grappig om te zien. Ook vind ik het altijd leuk om te zien dat mensen denken dat alles zo maar kan terwijl dat vaak toch best lastig!  Dan kan ik vaak erg hard lachen!

Hou jij ook van feel good serie’s? Zo niet, waar hij jij van, en wat is jou favoriete serie? Ik ben erg benieuwd!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97