zaterdag 8 juli 2017

Goed nieuws!

Hoi allemaal!

Ik heb een leuk nieuwtje voor jullie!

Ik had beloofd dat als dit schooljaar voorbij was, en ik dus weer alle tijd had voor mijn blog, dan weer 7 dagen in de week voor jullie te gaan schrijven! Dat ga ik dus van af nu weer doen voor jullie! In ieder geval de komende tijd weer! Ik hoop dat ik het nu met school weer kan gaan combineren om 7 dagen in de week een artikel online te krijgen. Maar omdat ik het komende school jaar weer allemaal examens zal krijgen, en ook weer veel moet gaan leren weet ik niet om het vol te gaan houden met de hele week artikels te gaan schrijven. Maar ik hoop zo van wel!



Ook heb ik nog een vraag aan jullie! Wat zouden jullie graag zien op mijn blog? Natuurlijk zouden het ook dingen kunnen zijn die al eerder zijn geweest. Dat maakt mij helemaal niet uit! Ik weet namelijk niet meer goed waar ik nu wel precies over met schrijven en waar niet over! Natuurlijk ga ik tips delen over hoe je examens nu het beste kan aanpakken met leren, hoe je het best ervoor kan ontspannen en allemaal dat soort dingen. Ook zal ik deze vakantie hier en daar nog wat back to school dingen delen met jullie. Bijvoorbeeld over het kaften van boeken, hoe je het best dingen kan plannen, hoe ik het prettigst vind om te plannen, hoe ik mijn agenda gebruik en ga zo eigenlijk maar door! Ik heb in ieder geval weer zin om 7 dagen in de week te gaan schrijven voor jullie! Ik hoop dat jullie er ook erg veel zin in hebben!

Hebben jullie al vakantie? Zo niet, wanneer krijg jij vakantie, en wanneer moet je weer naar school? Mijn eerste schooldag is op 30 augustus. Ik heb in totaal 7 weken vakantie, dat komt omdat mijn school (ID College) samen gaat (met het ROC wat in Leiden zat) met een andere school. Omdat die school een puinhoop heeft gemaakt met het geld. Het is natuurlijk zonde om die school te laten stoppen terwijl er zo veel leerlingen midden in een studie zaten en dus weer helemaal overnieuw zouden moeten gaan starten. Dus vandaar dat ze samen gaan.

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97