vrijdag 14 juli 2017

Google it deel 2 | Tag

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik weer eens tag voor jullie! Ik heb hem wel eens eerder gedaan, de Google-It tag. Hierbij gebruik ik Google, ik moet alle letters van het alfabet en dan neerzetten wat ik bij Google zie. Ik ben benieuwd wat er dit keer gaat uitkomen! Laten we dus snel beginnen!

Hier is een linkje naar de vorige tag: Google-It Tag

a. Appelpop
b. Binnenstebuiten festival
c. Coolblue
d. Duo
e. Eredivisie
f. Facebook
g. Google
h. Hotmail
i. ING
j. Just eat
k. Kruidvat
l. Linkedin
m. Marktplaats
n. Nouri
o. Outlook
p. Pathe
q. QR Code
r. Rabobank
s. Spotify
t. Tag
u. United Wardobe
v. Vlog Editor
w. Weer
x. Xenos
y. Youtube
z. Zalando



Dit waren al weer alle worden die uit Google kwamen rollen. Het is heel anders dan de vorige keer. Maar dat vind ik juist heel erg leuk, dat er steeds weer iets anders uit komt! Alleen Rabobank staat er allebei de keren in. Maar voor de rest het helemaal anders. Dat vind ik er zo leuk aan om deze tag een elk jaar weer eens te doen. Zo ie zo vind ik het leuk om tags meerdere keren te doen. Om antwoorden te vergelijk van de antwoorden die ik toen had en nu heb. Vaak staan er dan wel vergelijkbare antwoorden. Maar ook gebeurt het dat ik heel wat anders in zal vullen. Ook vind ik het dan grappig om te zien hoe je soms in ongeveer een jaar kan veranderen, in je mening, je gedachte gang maar ook zeker in je gedrag! Dat vind ik juist zo leuk om aan iemand te zien hoe ze veranderen.

Vul jij ook meerdere keren voor jezelf wel eens een tag in? En doe je dat dan soms ook een keer per jaar? Of doe je het gewoon helemaal niet? Dat kan ook natuurlijk!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97