dinsdag 11 juli 2017

Hier werd ik blij van in de maand Juni!

Hoi allemaal!

Juli is inmiddels al een tijdje bezig, maar ik ga (toch nog, haha!) jullie vertellen waar ik vrolijk van werd in de maand juni! Er zijn weer veel leuke dingen gebeurt die ik met jullie wil delen! Laten we daarom maar snel van start gaan!




Op 4 juni ben ik naar mijn eerste festival geweest! Dit was echt een super ervaring! Ik vond het zo leuk, dat ik graag naar meer festivals zou willen gaan! Voor de zomer van 2017 staat waarschijnlijk alleen appelpop nog op de planning!




Ook heb ik in juni te horen gekregen dat ik al een stage plaats heb voor komend schooljaar. Ik heb toen bijna een vreugde dansje gemaakt šŸ˜‰! Alleen was ik op een best drukke plek waardoor ik het niet durfde šŸ˜Š!




Ook heb ik in juni samen met de rest van het leiding team de laatste handen gelegd aan een (inmiddels geslaagd weekend) scouting weekend met de bevers! We hebben er nog een aantal dingen voor moeten doen, zoals bijvoorbeeld de spelletjes bedenken, spulletjes maken om mee te geven aan de bevers en ga zo maar even door! Zoals je hier op de foto ziet heb ik de afspraak bij een cijferlijst gezet, maar dat komt omdat deze agenda voor komend schooljaar is, en ik had mijn oude agenda al weg gedaan waardoor ik deze oplossing had bedacht om hier alle belangrijke dingen in op te schrijven! Zoals dus dit overleg!

 Veder was er eigenlijk niet zo heel veel bijzonders voor mij waar ik echt blij van werd. Ik dacht toch dat er iets meer was! Haha, nou ja, kan gebeuren! Ik hoop in ieder geval dat jullie dit een leuk artikel vonden om te lezen!


Wat was jullie hoogte punt in de maand juni?                                                                                            
Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97