donderdag 27 juli 2017

In de rij van de bakker | 333 dingen om over te schrijven

Hoi allemaal!

Zoals ik al eerder schreef, komen er vanaf 26-7-2017 net zoals vorig jaar in de zomer 2,5 week lang ideeën uit het boek 333 dingen om over te schrijven. Om zo weer voor Xaar’s Wereld een nieuwe twist te geven! Ik wens jullie veel lees plezier!
                              
Schrijf een fantasy verhaal dat zich afspeelt in de rij bij de bakker

Zo, vandaag een lekker ga ik eens een halve appelkruimeltaart van de bakker halen! Jammie wat heb ik daar weer eens zin in! Wat lekker! He, wat gebeurt daar buiten? Zie ik dat nu goed? Een hippie? Of gewoon iemand die zin heeft om gek te doen?!?! Ow, ze ziet mij kijken. Dat is nu jammer, want ze heeft zo veel inspiratie aan. Ik kijk wel weer ergens anders naar… Ik zie alleen niks anders boeiends, en ben nog lang niet aan de beurt. Hoe lang zal het nog duren?



Even kijken of de mevrouw er nog staat. Ja, ze staat er nog steeds. He, ze komt hier naar toe. Ze zal toch niet boos zijn dat ik naar haar heb lopen staren… Ach misschien heeft zij wel naar mij lopen staren toen ik haar niet zag. He! Ik ben eindelijk aan de beurt!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al om Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.