zondag 30 juli 2017

Lief dagboek | 333 dingen om over te schrijven

Hoi allemaal!

Zoals ik al eerder schreef, komen er vanaf 26-7-2017 net zoals vorig jaar in de zomer 2,5 week lang ideeën uit het boek 333 dingen om over te schrijven. Om zo weer voor Xaar’s Wereld een nieuwe twist te geven! Ik wens jullie veel lees plezier!

Schrijf een stuk in je dagboek voor deze dag, maar precies 10 jaar in de toekomst!

Hoi dagboek,

Vandaag schijf ik eens een dag boek over wat ik vandaag wil beleven in plaats van wat ik beleefd heb. Gewoon omdat het kan. Vandaag ga ik lekker aan het werk. Ik ga een aantal artikelen voor Xaar’s Reis Wereld geschreven. Ook moest ik natuurlijk een artikel schrijven voor Xaar’s Wereld. Ook moet ik nog 2 video’s editten. Des ondanks dat er eigenlijk nog veel moet gebeuren, ga ik straks lekker uit eten met mama, papa en mijn broertje. Want we hebben elkaar al een tijdje niet gesproken, en we willen elkaars avonturen graag horen van de afgelopen tijd. Ook heb ik weer eens zin om een lange afstand te gaan wandelen samen met Dolly, mijn lieve hondje! Dus ik denk dat we dat maar eens gaan doen vandaag! Ik heb er veel zin in. Tot vanavond als ik ga schrijven voor vandaag!

Kusjes van Xarifa, de blogger!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al om Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.