dinsdag 18 juli 2017

Mijn top 5 films die ik graag wil zien!

Hoi allemaal!

Vandaag vertel ik jullie welke 5 films in mijn ‘to do’ lijstje staan om deze zomer/vakantie te kijken! Dit is altijd fijn om op een avond te kijken wanneer het weer wat minder is. Of wanneer ik een dagje niks te doen heb. Helaas kan ik niet bij elke film een uitgebreid stukje plaatsen omdat ik er dan niet veel informatie over kan vinden. Ik wens jullie veel lees plezier!

1 Here comes the boom

Dit gaat over een leraar die eigenlijk nooit zin heeft om naar zijn werk te gaan. Hij is totaal niet gemotiveerd, en komt daardoor elke keer te laat. Tot hij erachter komt dat ze een orkest hebben waar hij zijn passie van zijn werk terug vind. Op een dag krijgt het personeel te horen dat er bezuinigd gaat worden, op het orkest. En deze niet gemotiveerde leraar steekt een stokje er voor. Hij gaat van alles proberen om het te behouden. Tot hij op een gegeven ogenblik het boksen ziet op tv en merkt dat je er geld mee kan verdienen. Dit wil hij dan gaan doen, alleen wil niet iedereen daar in zijn omgeving het mee eens zijn geloof ik. Ik zou graag weten of het boksen hem nog gaat lukken, en of hij daar ook voldoende geld voor het orkest gaat krijgen.

2 View from the top

Dit gaat over een vrouw die graag stewardess worden. Maar om een of andere reden gaat dat niet. Er zijn allemaal mensen die op haar weg het lastig maken om haar dromen waar te kunnen maken. Daarom lijkt mij dit een inspirerende film om te kijken.



3 I Am Jane Doe

Dit is een waargebeurd verhaal over minderjarige meisjes die in de seksindustrie terecht komen via online advertenties op de site van een krant. Ik vind het altijd erg indrukwekkend om te zien waargebeurde verhalen. Omdat je daar ook een beetje van leren.

4 Jungle Book

En dan heb ik het over de laatste versie. Ik ben heel erg benieuwd hoe ze Jungle Book nu neer gezet hebben. Jungle Book gaat over Mowgli gaat van de mensen wereld naar de Jungle en wil veel liever daar wonen dan in de mensen wereld. Hier word hij dus opgevoed door alle dieren en voelt hij zich volgens mij ook op een gegeven ogenblik meer dier dan mens.

5 Hairspray

Hairspray gaat over Tracey die de samenleving graag een lesje leert over de samenhorigheid. Dit doet ze dansend en ook geloof ik op een hele grappige manier. Daarom lijkt mij het zo leuk om deze film te kijken.


Dit zijn de films die ik ooit graag nog een keer wil zien deze zomer. Wat staat er op jullie verlanglijstje? Ik ben benieuwd!


Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97