zondag 2 juli 2017

Mijn week 24

Hoi allemaal!

Het is vandaag weer zondag, dus dat betekend dat ik jullie weer mijn afgelopen week zal laten zien! Ik heb uiteraard ook de gewone dingen gedaan. Maar ik heb deze week ook dingen gedaan die ik niet zo vaak doe! Kortom, voor mij was het een leuk en gezellig weekje.




Maandag was het tijd om de folders weg te lopen. Ik heb ze bijna allemaal weggelopen.




Dinsdag heb ik een foto gemaakt van dit stukje vlindertuin bij mij in de tuin gemaakt. Ik zag dit stukje, en was er gelijk verliefd op! Ik heb er daarom dus gelijk een foto van gemaakt!



Woensdag had ik mijn laatste stage dag. Ik heb mijn stage begeleiders natuurlijk een cadeau aan hun gegeven. Tot mijn grote verbazing heb ik er ook een gehad. Een lekkere pot met drop! Jammie!



Donderdag was ik niet heel erg fit. Ik was heel erg moe, en ik had hele erge keelpijn. Ik ben gewoon naar school geweest. Maar helaas was dit niet zo’n succes. Gelukkig mocht ik eerder naar huis toe omdat alles klaar was.



Vrijdag heb ik hard gewerkt. Want ik heb dit weekend een scouting weekend. Zoals je misschien wel op mijn Instagram en Snapchat hebt kunnen zien. Daarom moest ik wat harder werken dan normaal. Maar dat maakt niet uit. Het is allemaal goed gekomen!



Zaterdag en vandaag had ik dus scouting weekend gehad. We zijn met de kinderen naar Schiphol geweest. En we hebben geslapen in Amsterdam, bij scouting Phoenix. Het was een erg gezellig weekend met alle kinderen. Maar na zo’n weekend ben je altijd erg moe. Dus ga ik vanavond lekker op tijd naar bed, en hoef ik vandaag gelukkig niet heel veel meer te doen.


Hoe was jullie week? Hebben jullie ook een geslaagd weekend gehad? Ik hoop van wel voor jullie!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97