zondag 9 juli 2017

Mijn week 25

Hoi allemaal!

Vandaag is het weer tijd voor Mijn week! Het liep allemaal wat anders dan normaal. Ik heb de afgelopen week maar 2 keer school gehad. Om alles af te ronden en ook heb ik mijn nieuwe klas ontmoet. Kortom een lekker rustige week de afgelopen week. Ik kijk er met veel plezier op terug.




Maandag was ik zoals de afgelopen weken vrij, dus heb ik folders gelopen. Eigenlijk zoals altijd wel. Dus dat is niks nieuws. Maar ik was zo klaar, wat ik erg lekker vond! Want ik wist ook niet of ik daar dinsdag genoeg tijd voor zou hebben.




Dinsdag moest ik een examen presenteren. Nu heb ik daar geen foto van, maar omdat dit maar een 0:30 minuten zou duren had ik in de middag vrij omdat ik natuurlijk ook klaar was met het folders lopen. Het was erg lekker weer, dus ik heb samen met mijn broertje lekker in de Oude Rijn gezwommen! Om lekker af te koelen.




Woensdag had ik de hele dag vrij. Het was enorm tijd om mijn kamer op te ruimen. Zoals je op de foto hier boven wel ziet. Ik heb hem dus lekker op geruimd. Meestal duurt dit bij mij een aantal dagen. Dus ik ruim nu nog steeds kleine dingentjes op. Omdat ik daar nog geen plekje voor heb kunnen vinden! Ook moet ik al het stof nog weg halen.




Donderdag was dan ook echt mijn laatste schooldag. Ik heb mijn rapport gekregen. Die was uiteraard goed, ik had een goed aanwezigheidspercentage en alles had ik op tijd ingeleverd. Dus ik kan relax de zomer vakantie in.




Vrijdag nacht heeft het bij ons heel erg geonweerd en gebliksemd. En niemand kon bij ons slapen door als het onweer en bliksem dus zijn we s'nachts lekker UNO gaan spelen omdat toch niemand kon slapen. Toen het eerste spelletje afgelopen was, was het onweer en bliksem ook weer veder weg waardoor we weer lekker konden gaan slapen.




Zaterdag zijn mijn eerste schoolboeken al binnen gekomen. Ik had deze donderdag besteld, helaas kunnen ze niet allemaal te gelijk komen. Er komen er dus nog een paar aan. Hopelijk hebben ze alles op orde bij dat bedrijf en sturen ze het op tijd op!




Vandaag heb ik lekker met mijn ouders en broertje lekker gewandeld bij ’T Weegje, bij Gouda. Gewoon een lekker ommetje gelopen. Het was ongeveer 3 kilometer wat we gelopen hebben. Ik moet ook zeggen dat ik nu lekker ontspannen ben en zo lekker wat afleveringen van Gossip Girl ga kijken. Want daar ben ik nog steeds mee bezig šŸ˜‰!


Hoe was jullie week? Hebben jullie de afgelopen week zo’n lekker lesrooster gehad? Ik hoop voor jullie van wel!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97