zondag 16 juli 2017

Mijn week 26

Hoi allemaal!

Vandaag is het weer zondag, dus dat betekend dat ik jullie mijn week weer met jullie deel! Het is de eerste week waarbij ik weer volledig zou gaan schrijven. Dat is niet helemaal gelukt. Want gister was ik het helemaal vergeten in te plannen omdat ik gisteravond een afspraak had staan met een vriendin. Maar de nieuwe week begint morgen weer, dus dan heb ik weer nieuwe kansen! Laten we snel beginnen met mijn week!



Maandag moest ik nog samen met mijn moeder en broertje folders weglopen. Ik mijn eigen wijk, mijn moeder haar eigen wijk en mijn broertje zijn eigen wijk. Helaas hadden we de pech dat we alle drie de fiets met fietstassen nodig hadden en dat we dus op elkaar moesten wacht waardoor het niet lukte alles maandag weg te lopen. Ook verveelde ik mij een beetje en ging met Snapchat gekke foto’s maken šŸ˜‰!



Dinsdag heb ik het laatste beetje folders weg gelopen, en daarna lekker rustig aan gedaan. Dus ik heb de hele middag achter mijn laptop gezeten. Ook wel eens lekker ontspannen.



Woensdag heb ik weer twee kaartjes gekregen van mijn favoriete serie van de Hema. De veel geluk kaartjes. Ik was er helemaal blij mee, omdat ik een tijdje een time out had met het ruilen van kaartjes. Nu het vakantie is kan ik weer volop kaartjes sturen, dus kan ik ook weer wat kaartjes van deze ontvangen! Super leuk!



Donderdag heb ik een begin gemaakt met boekenkaften. Al was het maar omdat ik straks met vakantie ga (geen zorgen, dan komen er ook artikels online!) en dan daarna geen zin heb om alles te gaan kaften, en ik nog een aantal boeken mis voor school. Die komen wat later binnen, jammer genoeg.



Vrijdag ben ik naar Boskoop geweest. Ik heb weer wat kaartjes gekocht om met mensen te ruilen! Ik werd hier helemaal vrolijk van, de gedachte dat er weer allemaal leuke kaartjes ook bij mij op de mat gaan vallen de komende week.



Zaterdag, moest ik naar Waddinxveen, naar een vriendinnetje. Daar hebben ze ook een Hema, en mijn ouders die ook mee gingen, want we gingen mijn ouders en broertje afscheid nemen, moesten ook nog een boodschapje hebben wat bij de Hema gehaald kon worden. Dus daar kon ik ook nog wat kaartjes halen om te versturen! Ik ben nu weer helemaal blij!


Vandaag heb ik weer folders ingevouwen. En voor de rest gewoon lekker rustig aan gedaan. Dus gewoon een lekker rustig 

Hoe was jullie week? Die van mij was in ieder geval goed. Ik ben inmiddels alweer een beetje bij gekomen van het school jaar.


Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97