maandag 24 juli 2017

Mijn week 27

Hoi allemaal!

Gister was ik helemaal vergeten om ‘Mijn week’ te delen met jullie! Dus dat ga ik jullie vandaag met jullie delen! Het was een leuke week met veel dingentjes, dus laten we snel beginnen!



Maandag heb ik veel kaartjes op de bus gedaan. Het waren er 21(!!), ik was vorige week natuurlijk in Waddinxveen, daar ben ik naar de Hema geweest, en heb ik een aantal kaartjes naar mensen gestuurd met ‘de groetjes uit Waddinxveen’! Dus vandaar dat ik zoveel op de bus heb gedaan!



Dinsdag had ik weer rijles. Dit keer zijn we naar Den Haag gereden, vlak bij het ADO Den Haag stadion. Het was wel grappig die van zo dichtbij eens te zien.



Woensdag heb ik samen met mijn broertje en moeder Skibo gespeeld. Dat was erg gezellig om te doen! Zeker omdat het niet heel lekker weer was.



Donderdag was het helaas ook niet zulk lekker weer. Toen heb ik lekker veel gelezen uit Harry Potter. Dit was ook erg lekker om te doen! Lekker ontspannend!



Vrijdag ben ik naar de Kamer van Koophandel geweest. Dit was allemaal om van mijn reisblog een eigen bedrijf te maken! Ik vond het mega spannend, maar wel super leuk om te doen! Hierna ben ik nog even naar de Flying tyger en Kiko Milano geweest! Dit vind ik allebei leuke winkels om naar toe te gaan!



Zaterdag ben ik bij mijn vriendinnetje geweest. Die hebben een eigen Chineese restaurant, omdat ze zelf Chinees zijn. Ook heb ik hier lekker gegeten!



En zondag heb ik eigenlijk de hele dag gewerkt! Eigenlijk best wel saai, maar het kon niet anders, want vrijdag en zaterdag had ik niet zo heel veel de tijd. Dus het moest gister maar gebeuren! Gelukkig waren het niet zo heel veel folders en was het allemaal heel makkelijk in te vouwen! Ik was dus zo klaar!

Wat hebben jullie deze week allemaal gedaan?



Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.



P.S. Volgen jullie mij al om Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.