maandag 10 juli 2017

My Bucket List 2017

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik mijn bucket list van 2017 delen met jullie! Wat wil ik nog graag bereiken in 2017? Daar ga ik jullie in mee nemen! Ik hoop dat jullie er net zo veel zin in hebben als dat ik heb! Natuurlijk ga ik dit met jullie delen! En ook elke keer als ik er een af kan strepen deel ik dit met jullie! Ook zal ik hier in de verschillende dingetjes extra veel met jullie gaan delen! Laten we snel met de dingen die op mijn lijst staan gaan bespreken!




§     Aan het tweede jaar van mijn opleiding beginnen
§     Een reisblog opzetten (Xaar’s Reis Wereld, wat vinden jullie van die naam?)
§     Vliegen
§     Een tatoeage latten zetten
§     Een fijn en goed edit programma vinden voor Windows (tips zijn altijd welkom!)
§     Een YouTube kanaal beginnen
§     Meer in het fotograferen thuis worden en dit met jullie delen
§     Mijn rijbewijs halen

Dit staat er op mijn bucket lijst voor de rest van 2017. Het is misschien wat veel, maar ik heb er wel veel zin in om het allemaal te gaan doen. En vele dingen hoeven niet veel tijd meer te kosten. En sommige dingen zijn juist erg fijn te doen zo in het weekend. Zoals wat reizen maken. En lekker foto’s maken kan ik doen als het huiswerk bijvoorbeeld zat ben en ook tijdens de reizen in het weekend. Alleen de reisblog opzetten is wat waarschijnlijk veel tijd gaat kosten en het oefenen met editten zal waarschijnlijk veel tijd gaan kosten. Maar dat komt allemaal goed denk ik zo!

Wat zou jij nog erg graag doen in 2017? Of wat zou jij juist niet doen in 2017? Heb jij nog veel dingen op je bucketlist staan die je heel erg graag wilt doen?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97