donderdag 6 juli 2017

Van welke beauty youtuber leer ik het meest?

Hoi allemaal!

Zoals de meesten van jullie wel weten ben ik niet zo van het make-upen. Ik kan er niet heel goed tegen, alles begint dan te jeuken en ik krijg er uitslag van. Helaas. Want heel erg vaak zou ik me graag toch wel willen opmaken zoals heel veel meiden/vrouwen doen! Daarom kijk ik ook heel graag naar beauty kanalen met de vrouwen die zich dus wel opmaken. Waar je dus wel het een en ander van leert. Misschien voel je hem inmiddels wel aankomen. Vandaag vertel ik van welke beauty youtuber ik het meest geleerd heb. Laten we snel beginnen!

Ik kijk altijd heel erg graag naar Beautygloss. Zij heeft ook al 10 jaar lang haar eigen blog en YouTube kanaal. Hoewel ze eigenlijk niet meer blogt. Staan nog wel alle artikelen die ze ooit geplaatst heeft op haar website! Maar gelukkig doet zo nog steeds wel aan YouTube, waar ik heel bij mee ben. Haar video’s van 10 jaar geleden staan ook nog steeds op haar kanaal, die ik ook nog wel eens kijk. Hier geeft ze allemaal tips over hoe je bijvoorbeeld het best kan contouren, of wat highlighter is en hoe te gebruiken, dat heeft Beautygloss dus ook met bronzer, minrals en ga zo nog maar door. Ook staat dit in de begin jaren van haar er op, dus moet je wel even goed scrollen naar beneden! Nu zie je vooral tuturials. Dat vind ik het leukst om te zien! Want naast dat je de standaard technieken die elke keer weer gebruikt worden leer toch weer vaak wat nieuws bij. Over welke make-up bij wat voor gelegenheid kan gebruiken, of de nieuwste trends.



Van Beautygloss leer ik dus het meest. En kijk ik ook met het meeste plezier naar! Wat is jullie favoriete make-up youtuber? Ik ben benieuwd!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97