vrijdag 28 juli 2017

Wat hoor ik om mij heen als ik stil ben? | 333 dingen om over te schrijven

Hoi allemaal!

Zoals ik al eerder schreef, komen er vanaf 26-7-2017 net zoals vorig jaar in de zomer 2,5 week lang ideeën uit het boek 333 dingen om over te schrijven. Om zo weer voor Xaar’s Wereld een nieuwe twist te geven! Ik wens jullie veel lees plezier!
                              
Schrijf op wat je nu allemaal hoort! (ik heb hier even mijn muziek voor uitgezet!)

Mensen die lopen, ik die aan het typen is, motors van auto’s, kikkers, vogels, de trein, een rollator, krukken, auto’s die rijden en een knalletje van mij kauwgom die ik in heb. Veder hoor ik eigenlijk helemaal niks. Ik zit namelijk lekker rustig boven op mijn kamer met weinig geluid.



Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al om Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.