vrijdag 21 juli 2017

Xaars Reis Wereld opzetten | Xaars Reis Wereld

Hoi allemaal!

Zoals ik vorige week vertelde wou ik graag een reisblog op gaan zetten. Daar ben ik vorige week mee begonnen! En wat voelt het toch fijn om lekker te reizen, en allemaal leuke dingen te doen. Ook heb ik het handels register ingevuld van de Kamer Van Koophandel (KVK) en een afspraak gemaakt.

De afspraak bij de KVK had ik vandaag. In Utrecht. Ik had geen idee van wat mij te wachten stond. Ik had een domeinnaam bij wordpress aangemaakt. Ik had al wat reisverslagen staan, dus die had ik op mijn blog gezet. Ook ben ik vorige week alleen op pad geweest in Boskoop waar ik een verslag van had gemaakt en heb ik er natuurlijk ook op gezet. Omdat ik ergens wel verwacht had dat ze bij de KVK zouden gaan vragen of ik al een domeinnaam had en al het een en ander gedaan had. Kon ik tenminste zeggen dat ik het gedaan heb. Natuurlijk kwam deze vraag aan bod, en was ik blij dat ik al wat gedaan had.



Nu zal ik de komende dagen, weken en maanden lekker aan de slag gaan. Jullie zullen nog veel horen over deze blog! Inmiddels heb ik ookal een naam voor mijn reisblog, omdat je anders niet naar de KVK kan. De naam is geworden: *tromgeroffel* Xaar's Reis Wereld!

Ik heb hier een linkje voor jullie naar mijn blog! Soms zal ik hierdoor dus wat minder aanwezig zijn op Xaar's Wereld omdat ik graag een 'bedrijf' van Xaar's Reis Wereld wil gaan maken. Daar moet ik dus naast school veel tijd in gaan steken. Maar natuurlijk ga ik zoveel mogelijk proberen om hier ook gewoon actief te blijven. Misschien dat ik in de toekomst weer op 3 dagen hier ga plaatsen, zodat ik me op alles goed kan focussen! Ik heb er nu al zin in om het allemaal te gaan doen!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld! Ook kan je mij volgen op Snapchat! Daar is mijn naam Xarifa97