zondag 13 augustus 2017

2,5 week veder, en nu?

Hoi allemaal!

We zijn nu ruim 2,5 week veder. Inmiddels heb ik heel veel ideeen op kunnen doen. En dat heb ik gedaan! Ik heb heel veel zitten wikken en wegen. En heel veel zitten twijfelen wat ik nu met Xaar's Wereld wil gaan doen. En dat ga ik jullie uitgebreid vertellen!

Ik ga zoals voor mijn zomer vakantie begon 3 dagen in de week een artikel plaatsen. Dat is weer op dinsdag, donderdag en zondag. Op zondag zal mijn week plaats vinden, op dinsdag komt er een random iets op mijn blog, en voor de donderdag zal er de eerste paar weken ook een aantal random dingen komen. Maar hier zal later ook een serie komen. Net zoals mijn week een terug komend iets is. Maar daar ben ik toch nog niet helemaal uit. Dit komt nog dus! Ik wens jullie veel plezier met het lezen van de artikelen. Ik hoop ook dat dit de weg gaat worden voor de toekomst van Xaar's Wereld!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al om Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.