donderdag 3 augustus 2017

Beschrijf je laatste treinreis | 333 dingen om over te schrijven

Hoi allemaal!

Zoals ik al eerder schreef, komen er vanaf 26-7-2017 net zoals vorig jaar in de zomer 2,5 week lang idee├źn uit het boek 333 dingen om over te schrijven. Om zo weer voor Xaar’s Wereld een nieuwe twist te geven! Ik wens jullie veel lees plezier!

Beschrijf je laatste treinreis

Dat was op 26-7-2017 (de dag dat ik dit stukje heb zitten schrijven ­čśë!). Het was van Schiphol naar Alphen aan den Rijn. Helaas waren alle treinen vertraagt op Schiphol waardoor ik langer moest wachten op Schiphol. Eindelijk kwam daar de trein naar Den Haag Centraal Station. Ik stapte over op het station Leiden Centraal. Het was rond etenstijd, en ik was helaas mijn brood vergeten. Waardoor ik snel nog wat op het station in Leiden moest halen. Helaas duurde dit wat langer dan ik gehoopt had, waardoor ik mijn aansluiting naar Alphen misten. Ik heb toen rustig op het perron mijn lunch gegeten en was op toen de trein kwam en ik mijn reis kon vervolgen. Ik heb in beide treinen lekker van Harry Potter en de Vuurbeker gelezen om de reis wat sneller voor mijn gevoel te laten gaan.

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al om Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.