vrijdag 4 augustus 2017

Een autobiografie in 5 zinnen! | 333 dingen om over te schrijven.

Hoi allemaal!

Zoals ik al eerder schreef, komen er vanaf 26-7-2017 net zoals vorig jaar in de zomer 2,5 week lang ideeën uit het boek 333 dingen om over te schrijven. Om zo weer voor Xaar’s Wereld een nieuwe twist te geven! Ik wens jullie veel lees plezier!

Schrijf je autobiografie in precies 5 zinnen!

Xarifa haar leven begon 20 jaar geleden. Het was een rustige start, maar hoe veder ze in haar leven kwam, hoe chaotischer het werd. Veel ideeen, veel doorzettingskracht en alles willen bereiken wat realistisch is! En het is haar gelukt! Ze heeft alles bereikt wat ze wou bereiken!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al om Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.