dinsdag 8 augustus 2017

Een verhaal in 100 worden | 333 dingen om over te schrijven

Hoi allemaal!

Zoals ik al eerder schreef, komen er vanaf 26-7-2017 net zoals vorig jaar in de zomer 2,5 week lang ideeën uit het boek 333 dingen om over te schrijven. Om zo weer voor Xaar’s Wereld een nieuwe twist te geven! Ik wens jullie veel lees plezier!

Schrijf een verhaal in 100 woorden

Vandaag was het weer een normale vakantie dag. Dacht ik toen ik wakker werd. Ik ging een youtube filmpje kijken, daarna stapte ik uit mijn bed, ging naar de wc en toen begon het drama. Ik vond een dood persoon op de wc. Ik weet niet wie het was, maar het zag er nog al eng uit. Gelukkig was het niet iemand uit mijn familie. Ondertussen had ik al per ongeluk in mijn broek geplast. Ik liep naar de telefoon en belde de politie. Die kwam onderzoek doen, wat bleek, het was een inbreker die is overleden aan een hardstilstand!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al om Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.