woensdag 2 augustus 2017

Wat ik zou doen met 1 miljoen euro belasting vrij | 333 dingen om over te schrijven

Hoi allemaal!

Zoals ik al eerder schreef, komen er vanaf 26-7-2017 net zoals vorig jaar in de zomer 2,5 week lang ideeën uit het boek 333 dingen om over te schrijven. Om zo weer voor Xaar’s Wereld een nieuwe twist te geven! Ik wens jullie veel lees plezier!

Wat zou je doen met 1 miljoen euro belasting vrij

Een huis kopen, het huis volledig inrichten, een huis kopen in Zwitserland, het huis in Zwitserland volledig inrichten, een auto kopen, een wereldreis maken. Wat ik dan nog over heb zet ik de helft op een spaarrekening en de andere helft maak ik nog vele reizen maken!

Stiekem vind ik het reizen nog het aller leukst van allemaal! Maar het andere is ook erg makkelijk om te hebben. Zowel voor de gezondheid als het gemak.

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al om Bloglovin, Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.