vrijdag 1 januari 2016

#nopoo-challenge, deel 1

Hoi allemaal!

Hier ben ik weer! Sinds zaterdag doe ik mee aan de #nopoo-challenge. De #nopoo-challenge houdt in dat je een maand lang je haar maar een keer in de week wast. Zo dat je haar voller wordt, mooier gaat glanzen en ook meer body krijgt. Van nature is mijn haar niet vet, dus dat is voor mij gelukkig geen ramp! Zo ga ik proberen om mijn haar dus niet te wassen. Dat zal wel een ramp worden, want het is zo'n gewoonte. Het zal wel goed komen denk ik. Zo ziet mijn haar er voor het niet wassen er uit overgings.

In de spiegel kan je mijn achterkant
van mijn haar zien.

Je ziet het nog niks aan de hand met mijn haar. Maar dan is het misschien maar goed ook dat ik mijn haar twee keer in de week was, omdat mijn lichaam niet heel goed tegen douchen kan. Ik weet niet wat ik ga doen als ik toch merk dat mijn haar een douche beurt nodig heeft en het nog lang geen tijd is om mijn haar te wassen. Hebben jullie tips en trucks? Zaterdag zal ik weer een foto plaatsen voor het douchen hoe mijn haar er dan uit ziet.

Ik wens jullie een goede jaarwisseling, met veel goede voornemens. En jullie volgend jaar weer te zien!

Groetjes Xarifa, van Xaar's wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Mijn je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97