zondag 31 januari 2016

10 makkelijke tips

Hoi allemaal!

Zo we zijn inmiddels aan maand twee begonnen van deze blog! Ik vind het zo leuk dat er dus bijna 600 mensen zijn geweest in 1 maand! Daarom starten we deze maand met 10 makkelijke tips, die eigenlijk het meest voor de vrouw aantrekkelijk zijn.

Tip 1: Heb jij donkere nagellak opgehad en heb je gele nagels er aan over gehouden? Dan kan je het makkelijkst citroen sap gebruiken.Als je een beetje citroen sap op een wattenschijfje doet en over je nagels doet is het zo wéér weg!

Tip 2: Je altijd al afgevraagd waarom je eigenlijk je haar borstelt/kamt? Dan reinig je je haar en hoofdhuid. Het verwijdert oud haar, dode huidcellen en chemisch spul en andere restjes die in je haar zit. Als je dit dus niet regelmatig doet krijgen dus bacteriën de vrije loop waar dus poriën en haarvaatjes verstopt.

Tip 3: Zit jij vaak in je haar? Dat is dus ook slecht voor je haar. Want dit neemt allemaal bacteriën mee die niet fijn zijn voor je haar. Niet meer doen dus!

Tip 4: Is jou huid vaak vettig, of heb je snel last van puistjes? Dit kan zomaar komen omdat je vet eet. Dit moet er ook uit, dus dat kan uit je huid komen. Vooral bij je gezicht. Dus eet vooral gezond, en niet te vaak vet.

Tip 5: Om je huid goed te verzorgen eet dan dingen waar vitamine A, C, E en waar antioxidanten. Dit kan ook helpen bij sommige huidziektes. Alleen maar mooi!

Tip 6: Kom je nog vaak moe je bed uit? Slaap dan op je linkerzij, dit helpt om alle gifstoffen zo snel mogelijk uit je lijf te werken, omdat je lichaam daar harder aan kan werken als je op links ligt dan op rechts, omdat aan je rechterkant van je lichaam dat orgaan heb zitten wat dat regelt, een ook je maag, dus die kan nog een beetje verteren als je op bed ligt.

Tip 7: Zet je lichtje aan als je wakker wilt worden, want als je wakker word en het is nog donker dan maakt je lichaam nog melatonine aan, waardoor je dus sneller moe wordt.

Tip 8: Ga af en toe even rustig zitten, en ga gewoon even denken. want als je al je gedachte's oppropt dan komt het er een keer uit, dan kom je lastiger in slaap. Omdat je dan gaat liggen denken. Dat wil je ook niet.

Tip 9: Als je met iemand in de stad loopt en hij/zij komt dan een oude bekende tegen, sta dan niet stil en stel je gelijk voor. Hierdoor raak je betrokken bij het gesprek. Doe dit zo snel mogelijk, want anders dan kom je er nog lastig door heen.

Tip 10: Wees altijd je zelf. Wat er ook gebeurt, dit is soms lastig, maar dan ben je sterk. Zeker in het begin je zelf zijn, want dan weten mensen wie je bent, en wat ze aan je hebben.

Ik hoop dat jullie iets aan deze tips hebben gehad! Ik hoop dat ik snel weer leuke tips kan bedenken. Want ik heb jullie beloofd om tips te geven.

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97