maandag 4 januari 2016

Het weer pfff...

Hoi allemaal!

Wat een weertje hé? In het noorden van het land is het gewoon onder het vriespunt en heeft het vandaag gesneeuwd! Ik ben jaloers! Want ik woon in het westen van Nederland, en hier heeft het gewoon geregend. Hier was het zo'n 8 á 9 graden boven nul. Het lijkt me echt raar, dan heb je net kerstvakantie gehad, waarin normaal sneeuw ligt maar als je weer naar school gaat het dan sneeuwen. Ik heb gelezen op Nu.nl dat het dus voor vanavond is code oranje is afgeven in het noorden, met de auto wordt zelfs aangeraden om niet met de auto weg te gaan vanavond! Ik wou serieus daar had gezeten nu! Maar ja, het kan niet anders. Helaas. Hebben jullie sneeuw op dit moment? Ik niet helaas. Wel veel miezer gehad vandaag. Toen spookte er nog door mijn hoofd was het nu maar 9 graden kouder. Ik werd wel steeds een klein beetje chagerijniger toen ik aan de sneeuw dacht. Nou ja, het moet maar. Nu moet ik maar ophouden met mijn geklaag. Ik hoop dat GTST mij een beetje opvrolijkt. De blog is eerder dan normaal, dat is niet erg toch?

Groetjes van Xarifa van Xaars Wereld!

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Mijn je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97