vrijdag 22 januari 2016

Moeheid

Hoi allemaal!

Je kent dat gevoel vast wel, 's ochtends wanneer het buiten nog donker en koud is wil je niet je bed uit. Dit is bij veel mensen gewoon omdat hun bed op dat moment nog lekker warm is, en daarom is het lastig uit bed te komen. Vaak bij mij is dit het geval dat ik ook echt moe ben! Zoals vanochtend, gister was het een zware dag op stage, want ik moest de hele middag een baby vast houden, ik mocht hem natuurlijk gewoon aan mijn stage begeleidster geven, maar deze baby zat er zo tevreden bij, als je ouder bent of stage loopt bij baby's en 1-jarige ken je dat vast wel, hoe zo'n tevreden baby er bij zit. Ik ben nu ook best verkouden, en kost alles mij, door mijn astma, alles iets meer moeite dan normaal. Dus helaas ook met de baby.

Kijk hier lig ik dus nog moe op mijn bed.

Ik had er gelukkig vandaag gelukkig niet zo'n last van. Maar nu stort ik toch echt wel in. Dus ik denk dat ik nu lekker rustig ga zitten beneden, het laatste stukje van GTST kijken. En veder zie ik wel hoe lang ik het vol hou.

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld

 P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97

P.P.S. Wil je een gast blog schrijven op mijn blog, meld je dan snel aan, want er zijn nog 48 mensen die de blog moeten bezoeken voor een gastblog! Wil je weten wat je moet doen voor een gast blog? Ga dan naar de volgende blog: http://www.xaarwereld.blogspot.nl/2016/01/gast-bloggers-gezocht.html