donderdag 7 januari 2016

Muziek

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik het met jullie hebben over muziek. Muziek maakt mij altijd heel vrolijk. Op de momenten dat ik er even door heen zit of merk dat ik chagrijnig wordt zet ik het op. Zoals op de momenten dat ik geen leuk onderwerp kan verzinnen voor een blog (zoals vandaag, daar hebben jullie deze blog dus eigenlijk aan te danken!). Ariana Grande is op dit moment mijn favoriet. Want ze zingt dingen die je makkelijk kan onthouden en dus lekker hard (als je zeker weet dat niemand mee luistert) mee zingen. Op zich hou ik ook wel van andere zangers/zangeressen en bands. Maar Ariana is mijn grootste idool op dit moment.

  Ariana Grande, Bron: Google

Ariana Grande maakte in het begin vooral covers van bekende artiesten. Onder andere Adele en Bruno Mars. In haar debut bij Victorious als het rood harige meisje wat niet de slimste was van het stel werd ze bekent. Haar eerste eigen liedje is put your hearts up is ze de in de echte muziek wereld gekomen. Tevens is het ook mijn favoriete nummer van haar. Omdat ze hier alleen zingt en het een vrolijk liedje is. Dit is de link naar dit liedje: https://www.youtube.com/watch?v=9aZjD6Izd5Y

Dit was mijn blog voor vandaag! Ik zie jullie graag bij mijn volgende blog!

Kusjes van Xarifa, van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Mijn je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97