zaterdag 16 januari 2016

#nopoo-challenge deel 4

Hoi allemaal!'

Hier is alweer deel 4 van de nopoo-challenge! Deze week was het best lastig om mijn haar zo veel mogelijk droog te houden. Want het regende wel veel afgelopen dagen. Vooral sinds woensdag. Toen werd het echt nat. Ik heb zoveel mogelijk als ik buiten was, en het regende mijn capuchon op gehad. Helaas wou mijn capuchon niet blijven zitten als ik op de fiets zat. Want ja, die wind die vaak dwars zit als je op de fiets zit. Dus dan hou ik mijn capuchon  maar van mijn hoofd af. Dus dan moet al mijn haar maar nat worden. Dus dat is gebeurt. Maar ik merkte aan mijn haar dat het niet zo erg veel uitmaakte dus het is nog gewoon zoals het vorige week ook was. Dat vind ik prettig om te weten. Want dan is dat dus niet erg als je haar nat wordt van de regen dat je haar dan niet het zelfde is als je twee keer je haar wast.  Hier zie je als mijn haar nat is van de regen en ik mijn capuchon op had. Gelukkig was ik toen aan het lopen, dus bleef hij wel zitten.


Dit was weer mijn blog voor vandaag. Dus tot mijn volgende blog! 

Groetjes, Xarifa, van Xaar's Wereld

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97