zondag 24 januari 2016

#nopoo-challenge deel 5 en gelijk de laatste!

 Hoi allemaal!

Sorry dat ik gister geen blog geschreven heb! Ik had gister een gezellige dag samen met mijn vader! Toen we thuis kwamen hebben we even wat gedronken, en zijn we met het gezin uit eten geweest. En toen was ik zo moe dat ik gelijk naar bedje gegaan ben. Daarom heb ik gister geen blog geplaatst (die goede voornemen is dus in een maand al gelijk vervallen :/). Ik hoop dat jullie het niet erg vinden tenminste! Goed nu op naar de echte blog!

Gister heb ik dus mijn in feite mijn laatste #nopoo-challenge dag gehad. Ik heb gister ochtend toen ik uit bed kwam gedouched. Omdat ik al dacht dat ik daar later op de dag geen zin meer in zou hebben heb ik het maar een keer in de ochtend gedaan. Het betekend dus dat ik in preciepe vanaf gister al weer elke keer als ik onder de douche sta mijn haar mag wassen. Ik zal je vertellen. Ik denk dat ik gewoon mijn haar 1X in de week zal blijven wassen. Ik merk aan mijn haar dat het het prettigst is als ik dat doe. Want mijn haar voelt er serieus fijner bij.  Dus vandaar dat ik het blijf doen. Ik merk trouwens niet mijn haar dus veel voller, mooier en glanzen klopt bij mij dus totaal niet! Tenminste ik zie het niet. Ik vindt dat het bij mij dus alleen zachter is geworden en minder is gaan pluizen. Zo zag mijn haar er uit voor dat ik mee ging doen:

Dit was dus op 31 december 2015.

En zo ziet mijn haar er dus uit voor de laatste keer dat ik ging douchen:

23 januari 2016

En mijn haar toen ik onder de douche vandaan kwam:

23 januari 2016

Zoals je dus ziet is het veel veranderd. De eerste week was mijn haar nog erg vettig, maar gelukkig nu niet meer. Dus ik kan er gewoon mee veder gaan. Hebben jullie met mij mee gedaan? Of zijn jullie nog bezig? Ik hoop dat het bij jullie dus wel werkt! Want ik ben minder tevreden over het resultaat dan wat ik er van verwacht had. Dit was mijn blog voor vandaag! Ik ga weer even veder, voor mijn toets week wat morgen begint. Natuurlijk zal ik blijven bloggen!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

 P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97

P.P.S. Wil je een gast blog schrijven op mijn blog, meld je dan snel aan, want er zijn nog 26 mensen die de blog moeten bezoeken voor een gastblog! Wil je weten wat je moet doen voor een gast blog? Ga dan naar de volgende blog: http://www.xaarwereld.blogspot.nl/2016/01/gast-bloggers-gezocht.html