dinsdag 26 januari 2016

postcrossing

Hoi allemaal!

De 500 pagina weergave is behaald! Dus we hebben vandaag een blog van iemand anders! Het is een Nederlands meisje. Ze heet Femke. Het gaat over postcrossing. Ik heb haar min of meer gevraagd om over een haar hobby's te schrijven. En dat is postcrossing geworden. Het spreekt mij wel aan omdat het een soort van bloggen is.

Hier is haar blog:

mijn hobby is postcrossing ,

Wat is postcrossing

Postcrossing is dat je over naar mensen over heel de wereld een kaartje kan sturen. Je krijgt dan een adres van een persoon via internet en dan moet je het kaartje daarheen sturen. Soms krijg je een kaart terug maar dat is lang niet altijd zo. Ook staat er een verhaaltje bij die de persoon zelf heeft geschreven. Ook kan  je je voorkeur kaarten of waar je van houd er bij zetten ik heb bijvoorbeeld neer gezet dat Ik het leuk vind om een muntje ofzo te ontvangen uit hun land of stad.

Wat vind ik er zo leuk aan?

Dat je vanuit de hele wereld een kaartje krijgt en dat het dus allemaal verschillende landen zijn. En dat je soms ook weer een nieuw iemand leert kennen of een nieuwe taal. Je kan het zelf ook doen ga naar postcrossing.nl en meld je aan. Het is alleen wel allemaal in het Engels. En je moet je er overheen zetten dat mensen over heel  de wereld je adres krijgen.

Dit was haar blog! Misschien dat ik dit ook wel ga doen! Omdat je zoals ze al schrijft, je leert nieuwe mensen kennen, of een andere taal (ze moeten dan wel het land of de taal die ze spreken & schrijven er bij zetten). In ieder geval, als je nog thuis woont, is het handig om even door te geven dat je dit gaat doen, en als je nog geen 18 bent ook toestemming aan je ouders vragen! Want het staat wel stom als je ouders van niks weten en jij allemaal post krijgt.

Dit was alweer de blog voor vandaag. Ik wens jullie nog een fijne blog en tot de volgende keer! Groetjes van Xarifa van Xaar's wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97