woensdag 13 januari 2016

Televisie en favoriete programma's

Hoi allemaal!

Bijna iedereen heeft het tegenwoordig wel in huis. Een televisie. Dat is zo'n kast waar beeld en geluid uit komt, je kent het vast wel :p. Ik kijk er ook minimaal een keer op een dag naar. Als mijn broertje uit school komt bijvoorbeeld, dan gaat hij gelijk aan en als de televisie op RTL 4 staat zet mijn broertje hem gelijk naar Nickelodeon. Zo om een uur of half 6, 6 uur gaat hij dan naar NPO 3 voor de Beste Vrienden Quiz, Klokhuis en het Jeugdjournaal! Daarna mogen wij (ik en mijn ouders) zappen. Dan gaat hij weer gelijk naar RTL 4 voor RTL Boulevard, dan het RTL Nieuws en Weer, en dan voor Goede Tijden, Slechte Tijden. Dat is een van mijn favoriete televisie programma's. Goede tijden, Slechte Tijden staat op nummer 1 als Wie Is De Mol niet op televisie is. Want dat is gewoon mijn serie Wie Is De Mol. Gelukkig heb ik dus twee programma's wat ik heel erg graag kijk, want een jaar kan ik echt niet vol houden om niet mijn favoriete televisie programma te kunnen kijken. Dan zou ik gewoon gek worden! Hebben jullie ook een favoriete televisie programma? En wil je het delen? Zet het dan hier onder in de reactie's! Want misschien delen wij wel de zelfde favoriete televisie programma's! Hoe vet zou dat zijn!

 Het Wie Is De Mol logo met de kandidaten van 2016.
Het logo van Goede Tijden, Slechte Tijden.

Het programma wat mij trouwens totaal niet aanspreekt is Tussen Kunst en Kitch. Ik weet niet, maar het is gewoon iets waar voor ik niet kan gaan zitten. Dan moet ik altijd maar bewegen. Dus dan ga ik altijd maar iets anders doen. Zoals nu bijvoorbeeld, een blog schrijven. Dat doe ik dan lekker rustig op mijn kamer. Zodat ik ook niet afgeleid wordt door een van mijn ouders die zegt 'O moet je kijken!' Misschien dat ik het wel interessant ga vinden als ik wat ouder ben, maar nu in ieder geval niet. Dit was mijn blog voor nu. Ik wens jullie nog een fijne avond! En tot de volgende keer! 

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97