maandag 25 januari 2016

Toets week

Hoi allemaal!

Het is bij mij op school, of in ieder geval bij mij in de klas, toetsweek. Nou ja, wij konden alle toetsen op 1 dag doen, want het waren er maar 3. Loopbaan en burgerschap 2 thema's en rekenen. Dus drie verschillende toetsen, gelukkig mochten we de loopbaan en burgerschap in een keer doen. We kregen helaas niet 1 uur meer de tijd dan er normaal voor staat. Maar dat maakt niet uit, te minste niet voor mij, het was voor mij allebei in een half uurtje klaar. Nu maar hopen dat ik een goed cijfer krijg. Want ik had niet geleerd, maar dat komt omdat ik het allemaal wel weet naar mijn idee, maar het was toch iets lastiger dan ik dacht. Nou ja maakt niet uit. Komt vast wel goed. En dan rekenen, toen de toets net begonnen was moest ik naar de WC. Dat was echt mega vervelend, want je mag niet weg in een toets. Omdat je dan kan afkijken. Niet dat ik daar aan doe, maar dan als nog. Dus ik heb naar mijn idee die wel verknalt, want ik kon me niet concerteren omdat ik zo nodig naar de WC moest. Ik hoop dat ik hem nog een keer over mag doen.

Morgen moet ik naar een SLB gesprek. Dat is een gesprek hoe je het doet op school. Zie het maar als een soort mentor gesprek, maar dan met een vragenlijst die jij moet invullen, maar ook je SLB-er dus die soort mentor. Ik hoop dat ze het met alles eens is wat ik ingevuld heb op de vragenlijst. En dan krijg ik ook nog te horen of ik een positief studie advies krijg of een negatieve. Ik ga uit van het eerste, want anders had ik het allang gehoord! Dus dat komt wel goed! Jullie horen het nog van mij!

Hebben jullie al trouwens mee gedaan aan de gastblog 'wedstrijd'? Nee? En wil je het graag wel doen? Grijp dan snel je kans! Want ik denk dat het morgen gaat gebeuren die 500 bezoekers! Want er hoeven nog maar 7 mensen te komen kijken op deze blog! Kijk snel op: http://www.xaarwereld.blogspot.nl/2016/01/gast-bloggers-gezocht.html wat je moet doen!

Dit was alweer mijn blog voor vandaag! Nog even voorbereiden op mijn gesprek van morgen, en dan zie ik wel wat ik de rest van de avond ga doen! Ik zie jullie misschien morgen, en anders zie ik jullie woensdag!

Groetjes Xarifa, van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97