zondag 14 februari 2016

20 dingen die jij nog niet over mij wist!

Hoi allemaal!

Ik heb hier een aantal vragen over dingen die jullie nog niet over mij weten. Het zijn 20 vragen! Dus laten we snel beginnen!

1. Favoriete kleur.

Eigenlijk heb ik geen favoriete kleur. De ene keer heb ik voor een langere tijd een bepaalde kleur die ik leuk vindt. En soms heb ik 5 minuten een bepaalde kleur die ik leuk vindt. Nu is het paars.

2. Favoriete cijfer.

8. Ik begin altijd met 8 als we een raad het getal spelletje doen. Ik weet niet, maar het voelt zo goed, 8.

3. Mijn droombaan

Ja, dan moet ik je bekennen dat ik het lastig kiezen vindt. Het lijkt mij leuk om fulltime blogger te kunnen worden. Maar ik wil ook graag mijn eigen high thea bedrijf te beginnen of een gastouder te worden voor kinderen van 0 tot 4 jaar. Dus dat weet ik nog niet echt.

4. Favoriete manier om te reizen.

Ja, dat is lastig. Want ik vindt met de trein reizen wel leuk. Omdat je dan makkelijk uitstapt en niet hoeft te denken waar de auto ook al weer staat, en je hoeft geen parkeer geld te betalen. Ook ontmoet je mensen als je in de trein zit, wat ook erg leuk is. Maar met de auto is ook wel fijn. Want dat kost vaak iets minder tijd, en je hoeft ook niet steeds te wachten op de trein. Ik denk toch dat ik kies voor de trein, omdat ik daar meer voordelen in zie dan met de auto. 

5. Waar zie ik mezelf wonen als ik op mezelf ga wonen?

Alphen aan den Rijn. Ik woon nu zelf in de gemeente Alphen aan den Rijn, maar ik vindt het dorpje van deze gemeente best wel saai, er gebeurt nooit iets, ik vind de bewoners van het dorpje opzich wel leuk, alleen als je in een klein dorpje woont kent iedereen elkaar natuurlijk, dus dan heb je snel geroddel, en daar heb ik een hekel aan! En het openbaar vervoer is hier ook niks. Dus ja, vandaar dat ik naar een grotere stad/dorp wil.

6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd?

Ik dans, teken, lees, schrijf graag blogs als ik niks te doen heb.

7. Wat is je favoriete kleding winkel?

Ik heb niet echt een favoriete kleding winkel. Ik loop bij van alles en nog wat binnen eigenlijk en koop dan gewoon dingen die ik leuk vindt. Daar heb je toch niet een favoriete kleding winkel voor nodig?

8. Van welke band/zanger(es) zou ik graag een concert bij wonen?

Ariana Grande, ik vindt haar gewoon leuk. Ze doet aardig normaal dus dat is wel fijn.

9. Favoriete thee?

Zoethout thee! Ja ik weet niet waarom, maar het smaakt gewoon het lekkerst. Een reden kan ik eigenlijk niet geven.

10. Wat spaar ik het liefst?

Steentjes die je ergens mee kunnen helpen. Bijvoorbeeld als je erge last hebt van je buik, dan moet je zo'n steentje op je blote huid dragen en dan gaat de buikpijn eerder weg. Mij helpt het echt!

11. Waar kan ik niet zonder slapen.

Een beetje licht van een lantarenpaal buiten. Dat vindt ik het meest prettig, dan is het niet te donker, maar ook niet te licht. Alleen maar prettig!

12. Als ik 1 miljoen euro zou krijgen voor mij zelf, wat zou ik er dan mee doen?

Ik zou er mijn rijbewijs voor halen en als er dan nog geld over is een auto. Of ik zet het op mijn spaar rekening. Ik ben er nog niet uit.

13. Mijn favoriete make-up merk...?

Miss Sporty. Ik heb er op het moment alleen Mascara van, maar ik vind het gewoon lekker werken. 

14. Mijn favoriete lekkernij

Chips. Van de HEMA! Het is zo lekker. NIET NORMAAL! Dat voor 0,50 eurocent.

15. Mijn favoriete seizoen.

De zomer. Néé wácht! De lente! Niet te heet, niet te koud. Het moet alleen niet regenen dan vindt ik het best leuk!

16. Slaap je met je deur open of dicht?

Open. Ik moet altijd naar de wc s'nachts. En vaak licht er ook troep waar door hij niet dicht kan.

17. Waarom ben ik begonnen met bloggen?

Ik had eerst een blog over 2 knuffels. Ik vond het gewoon grappig om daar over te bloggen, en ik wou gewoon iets doen. Op een gegeven ogenblik kon ik daar niks meer foto's meer inladen, dus ben ik daar mee gestopt, maar ik miste het wel het bloggen. Dus ben ik Xaar's Wereld begonnen. Gewoon omdat ik het miste. Nooit wetende dat het zo goed zou gaan lopen. Dus vandaar dat ik ben gaan bloggen.

Dit zijn de knuffels.

18. Heb ik een abonnement op (een) tijdschrift(en)?

Nee. Ik ben even niet zo van de tijdschriften.

19. Wat ik vannacht om 00:00 uur deed.

Slapen. Ik was gister avond hartstikke moe, dus ben optijd naar bed gegaan.

20. Wat is mijn favoriete parfum?

Ik heb gebruik geen parfum. Dus ik heb ook geen favoriete eigenlijk. Ik kan er namelijk niet tegen door mijn astma. Ik word er best wel benauwd van.

Ik hoop dat jullie deze blog leuk vonden. En dat jullie mijn blog een leuke blog vinden. Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97