donderdag 11 februari 2016

Herinneringen

Hoi allemaal!

Ken je dat? Dat gevoel dat je die kleine dingetjes mist uit je jeugd? Dat heb ik dus heel erg met liedjes of meidengroepen. K3 en Het Huis Anubis bij mij het ergst. Gewoon er uren naar kunnen kijken en luisteren. Sommige stukken tekst ken ik dan nog wel, maar echt niet meer alles. Dat zing ik dan maar vaak mee. K3 is nu helemaal verandert. Daarom zocht ik der net een van de 'nieuwe' K3 hun liedjes op. En jemig wat blijft dat in je hoofd hangen. Blij dat ik dat niet elke dag hoef aan te horen.

 
De nieuwe K3. Alle rechten voorbehouden voor Studio 100.

Het is wel lekker af en toe om stiekem ergens te kijken naar je oude idolen. Te minste ik vind van wel. Want dan kan je lekker mee zingen en doen. Ik heb daar aan in ieder geval fijne herinneringen aan. 

Wat is van jullie een fijne herinnering?

Groetjes,
Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97