donderdag 25 februari 2016

Herrie

Hoi allemaal!

Iedereen die me volgt op Instagram en Snapchat weten het misschien al. Vanmorgen om 08:15 begonnen er mensen te boren en bleef een motor de hele tijd draaien. Niet erg dat ze dat doen. Maar wat wel vervelend is dat ze het zo vroeg doen, precies aan de kant waar ik slaap, het door ons hele huis klinkt en het niet eens bij ons huis was. Nu heb ik er opzich geen moeite mee dat sommige mensen vroeg moeten werken, want dat doet mijn eigen vader ook, maar niet dat hij er andere mensen lastig mee valt, of te minste herrie maakt.


Dit was de auto die de hele tijd draaide, ze gingen kijken of er isolatie materiaal tussen onze huizen zit, nou dat hadden we ze zo wel kunnen vertellen; niet dus! Daarom kwamen ze maar even fijn om 08:15 borren tot ongeveer 10:15 in de ochtend. GRR. Nu, ben ik samen met mijn moeder en broertje dus hartstikke moe, en reageren we sneller boos eigenlijk om niks. Nou goed vooruit, dan maar iets vroeger naar bed toe! Als dat gaat gebeuren tenminste; dat gebeurt namelijk niet vaak op donderdag.

Hebben jullie hier ook wel eens last van?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97